Klachtenprocedure
Nanny – en gastouderbureau Op Je Plekje werkt professioneel en dit verwacht zij ook van haar gastouders en nanny’s. Natuurlijk kan het vóórkomen dat u een klacht heeft over de gastouder of nanny. De gastouders en nanny’s doen hun uiterste best om een oplossing te zoeken naar ieders tevredenheid. Mocht u er niet met de gastouder of nanny uitkomen, dan kunt u door middel van het klachtenformulier een officiële klacht indienen. Mocht de klacht niet naar tevredenheid worden afgehandeld, dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie kinderopvang waarbij Op Je Plekje is aangesloten.
Natuurlijk kan er ook een klacht ontstaan jegens Op Je Plekje zelf. Ook dan kunt u zich wenden met u klacht tot Op Je Plekje en bij een niet naar tevredenheid opgeloste klacht het klachtenformulier invullen. Mochten we er samen niet uitkomen, dan kunt u zich ook in dit geval wenden tot de geschillencommissie. Download hieronder het document klachtenprocedure voor meer informatie.